Al Ries - Jack Trout: Alulról építkező marketing
Szerző: | Al Ries - Jack Trout |
Cikkszám: | 9789639197015 |
Elérhetőség: | Értesítést kérek, ha érkezik |
|
Leírás és Paraméterek
"A taktika határozza meg a stratégiát"
AI Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Elsõ könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról.
Az Alulról építkezõ marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben.
A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének elsõ lépéseként a felsõ vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetõk a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.
A szerzõk határozottan más véleményen vannak. Meggyõzõ példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.
_____________________________________________________
Al Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New-York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.