Barion Pixel

Az MLMkonyvek.hu a webáruház felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információért kérjük, olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.

Elfogadom
Termékek Menü

​Hogyan válasszunk az üzleti könyvek közül nekünk megfelelőt?

Az üzlet világa legalább olyan bonyolult és összetett mint az élet maga. És ha tudjuk, hogy az élet nem más, mint egyetlen tanulási folyamat, akkor nyilvánvaló. hogy nincs ez másképpen az üzleti életben sem.

Tanulni kell, ha fejlődni, előre lépni szeretnénk, de ehhez nem árt jól kiválasztani honnan is tanuljunk.

Ma már az üzleti könyvek tömkelege áll rendelkezésünkre ehhez, az üzlet világának minden aspektusában vannak jó szerzők, sikeres, bevált recepteket, megoldásokat közkinccsé tevő, jó tollú írók, akik többnyire a maguk tapasztalatán keresztül mutatják be az üzleti élet egy-egy aspektusának mikéntjét és hogyanját.
Ezek az igazán jó üzleti könyvek, hisz mondanivalójuk többnyire könnyen emészthető kezdők számára is, hatékonyságuk pedig egyszerűen, a gyakorlatban leellenőrizhető. Legyen szó kommunikációs stratégiákról, önismeretről, pénzügyi ismeretekről, személyiségfejlődésről vagy éppen értékesítési stratégiákról, az üzleti könyvek széles választéka áll rendelkezésünkre, sőt mondhatjuk azt is, hogy a bőség zavarával küszködünk.
Természetesen az üzleti könyvek nem hiányozhatnak egy komoly üzletember polcáról sem (néha persze nem árt levenni és beleolvasni), még akkor sem, ha ezek a könyvek néha egymásnak mondanak ellent. Így van ez rendjén, hisz ahogyan mi emberek sem vagyunk egyformák, úgy az üzleti életben követett stratégiáink sem azok. Ezért ne csodálkozzunk, ha esetleg két ugyanazzal a témával foglalkozó könyv egymásnak homlokegyenest ellentmondó tételeket fogalmaz meg, és csak azokat tartja a siker kizárólagos útjának.
A kulcsszó ugyanis a siker, az üzleti könyvek annyit érnek, amennyit az életben meg tudunk valósítani belőlük, és az a tény, hogy egymásnak ellentmondanak nem zárja ki hasznosságukat, hisz egyedüli fokmérőjük a sikeresség. Ezért is nehéz üzleti könyvek közül válogatni, hiszen ha egy könyvben leírt stratégia nem válik be a gyakorlatban, még nem biztos, hogy a stratégia rossz, lehet a hiba a gyakorlatba ültető személyisége, vagy a körülmények összjátéka is.

Tartalomhoz tartozó címkék: érdekességek