Al Ries - Jack Trout: A marketing huszonkét vastörvénye
Szerző: | Al Ries - Jack Trout |
Cikkszám: | 9789639730250-a |
Elérhetőség: | Értesítést kérek, ha érkezik |
|
Leírás és Paraméterek
"A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva ... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklõdő diákoknak egyaránt kötelező olvasmány." - Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke
"A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni." - Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója
"Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között." - Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója