Susan M. Weinschenk: A meggyőzés tudománya
Szerző: | Susan M. Weinschenk |
Cikkszám: | 9789633042243 |
Elérhetőség: | Raktáron |
|
Leírás és Paraméterek
Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat - akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, vagy hogy a házastársunk vacsorával várjon haza. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek (vagy sem), fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzünk másokat arra, hogy megtegyék - sőt meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk.
A meggyőzés tudománya az embereket motiváló fő hajtóerőket mutatja be, és konkrét stratégiákat ajánl gyakorlati alkalmazásukhoz.
Susan M. Weinschenk viselkedéspszichológus, üzleti szituációkban alkalmazza az emberi viselkedés kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, világszerte népszerű előadó, nagyvállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója.