Roy Lilley: Nehéz emberek kezelése
Szerző: | Roy Lilley |
Cikkszám: | 9789639912076-a |
Elérhetőség: | Raktáron |
|
Leírás és Paraméterek
Hogyan kezeljük a nehéz embereket?
-
Az agresszió kezelése
-
Sikeres konfliktuskezelés
-
A lemaradók motiválása
"Ma is borzasztó napom volt! hallom Sárától, útban hazafelé. Reggel a bankban az ügyintéző lekezelően bánt velem. Aztán az értekezleten Péter megint majdnem elaludt, Béla pedig ma is belekötött a szavaimba. Na és a főnököm! Jól leszúrt egy csöppnyi hibáért. Később meg az egyik beosztottam siránkozását kellett végighallgatnom. Vajon mi vár rám otthon?”
Ha ismerős a helyzet, olvassuk el ezt a könyvet!
Roy Lilley könnyed stílusban, hasznos tanácsokkal lát el minket, hogy ne tévedjünk el az emberi kapcsolatok útvesztőiben: a konfliktusok megoldásában, ha mi vagyunk az ügyfelek, vagy ha nekünk kell nehéz ügyfelet kezelnünk; ha vezetők vagyunk, vagy ha a mi vezetőnk rossz pillanataiban kell megfeleíően reagálnunk.
De tartsuk szem előtt:
„Nehéz emberek nincsenek, csak olyanok, akiknek a kezelését meg kell tanulnunk.”
Kelemen Éva - tréner, coach
.
A sorozat további megjelent kötetei:
Asszertivitás
Vezetői készségek
Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák
Sikeres tárgyalástechnika
Hatékony időgazdálkodás