Barion Pixel

Az MLMkonyvek.hu a webáruház felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információért kérjük, olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.

Elfogadom
Termékek Menü

Bob Burg és John David Mann: Az adakozók mindig többet értékesítenek

Ár:
2.990 Ft
Szerző: Bob Burg és John David Mann
Cikkszám: 9789638938411
Elérhetőség: Értesítést kérek, ha érkezik
Menny.:

Csatlakozz a FB oldalunkhoz!

Leírás és Paraméterek

„Az Adakozók mindig többet értékesítenek című könyvet azoknak ajánlom, akik meg akarják ismerni és alkalmazni kívánják az értékesítés pszichológiáját. Azoknak, akik készek elhinni, hogy a tartósan sikeres értékesítők személyiségének titka abban áll, hogy a nyomulós, rámenős értékesítés helyett el tudják érni, hogy a vevőjelölt önmagától vásároljon tőlük és örömmel ajánlja tovább őket ismerőseinek.”
                                                                 Pongor-Juhász Attila, a könyv szaklektora

A legnagyobb félreértés az értékesítéssel kapcsolatban, amivel teljesen fejre állítják a dolgot: azt hiszik, az értékesítő kapni akar valamit másoktól. Az igazság ezzel szemben jó esetben – mármint, a leghatékonyabb esetben – éppen az ellenkezője: adni akarunk másoknak.

Az Amerika-szerte sikeres Az Adakozó, Bob Burg és John David Mann könyve bombaként hatott az üzleti világra, mivel rámutatott, hogy a sikerhez az adakozáson át vezet a legkellemesebb és leghatékonyabb út. Ez az egyszerű, de mély mondanivalójú történet világszerte több százezer olvasót ihletett meg – de sokan nem igazán értették, hogyan ültethetők át a gyakorlatba a könyv leckéi a mindennapok kőkemény üzleti valóságában.

Legtöbben azt gondolják, hogy az értékesítés lényege rávenni a potenciális vásárlót olyasminek a megtételére, amit nem igazán akar. Ez a mentalitás egy ellenséges kapcsolatot készít elő, és sokkal nehezebbé teszi az értékesítés folyamatát, mint amilyennek lennie kellene.

Amint azt Burg és Mann bebizonyítja, sokkal termékenyebb (és kellemesebb), ha az értékesítő Adakozóként gondolkodik. Ápolj bizalomgazdag kapcsolatokat, és kizárólag a másik ember számára teremtendő értékre koncentrálj, és automatikusan el fognak jönni a kiváló eredmények, mondják a szerzők.

A nagyobb érték adása révén a valós életben sikeressé vált értékesítőktől vett példák sokaságával Burg és Mann olyan ötletek és stratégiák egész tárházát kínálja, amelyeket bárki azonnal alkalmazhat a gyakorlatban.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!