Harry Beckwith: Eladni a láthatatlant
Szerző: | Harry Beckwith |
Cikkszám: | 9789639447141-a |
Elérhetőség: | Raktáron |
|
Leírás és Paraméterek
Gyakorlati tanácsok a modern marketinghez
"Ha csak egy marketingről szóló könyvem lehetne, ez lenne az. KLASSZIKUS MŰ." - Harvey Mackay
Cégünk legfontosabb termékei nem tapinthatók, nem hallhatók és nem láthatók...
Hogyan adjuk el, fejlesszük, bővítsük tehát őket? Ez a gond a szolgáltatásokkal.
AZ ELADNI A LÁTHATATLANT választ ad arra a kérdésre, hogyan működik a szolgátatásmarketing, és hogyan gondolkodnak a fogyasztók. A több száz tömör, praktikus és könnyen olvasható stratégiát bemutató könyv a marketing ezen ágának újdonságait mutatja be:
- Miért vallanak sokszor kudarcot a fókuszcsoportok, az érték-ár meghatározás, a kedvezményes árazás és a l"legjobbnak lenni" stratégia?
- Melyik az az érzelem, amely leginkább meghatározza a vásárlási döntést - és hogyan lehet azt befolyásolni?
- A holdudvar-hatás, a koktélparti-jelenség a Lake Wobegon effektus fontossága.
- Marketingleckék fekete lyukakról, bevásárlólistákról, a szájreklámról és a Matternhorn hírnevéről.
- Több tucat igazolt, ám következetesen figyelmen kívül hagyott gondolat a kutatás, a prezentáció, a hirdetés, a reklám és az ügyfelek megtartásának területéről.
... és sok minden más.
Az antikvár könyv állapota | Olvasatlan, de kicsit sérült könyv (leesett) |