Dr Törőcsik Mária: Empatikus marketing
Szerző: | Dr. Törőcsik Mária |
Cikkszám: | 9789639197718-a |
Elérhetőség: | Értesítést kérek, ha érkezik |
|
Leírás és Paraméterek
A könyvet szinte egy ültő helyemben olvastam végig, tehát a szöveg hatását semmi sem zavarta. Már olvasás közben megfogalmazódott bennem a kérdés: vajon ezek az egyszerű és érthető gondolatok miért csak most, és miért éppen a szerzőnek jutottak eszébe, holott a szakma szinte minden művelőjének kitárulkozhattak volna.
A szerző vérbeli, kíváncsi kutató, akinek a tárgyak is megszólalnak, mert kommunikációra törekszik, és velük is képes kommunikálni. Nem „szemlélő”, hanem „látó” – s ez a minőség jelenik meg a könyvében is.
A marketing publikációk között az Empatikus marketing nem csak egyszerűen izgalmas, de egyben kiemelkedő példája is a marketingben nélkülözhetetlen megújulásokat szolgáló új közelítéseknek és továbbgondolásra késztető munkáknak.
Jószívvel ajánlom a könyvet a szakma felsőfokú művelőinek csak úgy, mint gyakorlóknak és kezdőknek egyaránt.
Dr. Hoffmann Istvánné egyetemi tanár
Nagyon nem értek egyet e mű szerzőjének a bevezetőben található azon gondolatával, amely „bátor olvasónak" nevez Önt, engem és a könyv iránti többi érdeklődőt. Meggyőződésem szerint mi nem bátrak vagyunk, hanem csupán felismerjük az érdekeinket és az értékeket, amikor ilyen típusú könyveket kezdünk olvasni.
Akik érdeklődnek a sikeres marketing munka iránt vagy naponta tapasztalják annak zsebre menő hatásait tudják, hogy a jövő nem a múlt folytatása. A 21. században önmagunkban már kevésnek bizonyulnak a korábban jól bevált módszerek – mint például a termelj és forgalmazz többet, jobbat, mást, olcsóbbat stb. Új gondolatok megtermékenyítő hatására van szükségünk.
Nagyon egyetértek e mű szerzőjével, aki a jövő marketingsikereinek egyik sarokkövét az empátiával jelöli meg. E nélkül lehetetlen megérteni a piaci szereplők indítékait, veszélyeztetett a velük való eredményes együttműködés, ami pedig nyilvánvalóan gátolja a marketing munka sikerét.
A könyv néhány sora a marketinges testének üzleti szerepét taglalja. Döntő része viszont azt mutatja be, hogy a marketinges hogyan épít ki harmonikus viszonyt valamennyi vele kapcsolatban lévő piaci szereplő agyával, szívével és lelkével. Mindezt az üzleti életben ismerni kell. Nemcsak emocionális megfontolásból…!
Dr. Serényi János McCann-Erickson Budapest ügyvezető igazgatója