Az MLMkonyvek.hu a webáruház felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információért kérjük, olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.

Elfogadom
Termékek Menü

Károlyi László: Crenchmarking™

Ár:
3.990 Ft (3.800 Ft + ÁFA)
Szerző: Károlyi László
Cikkszám: 9789630995030
Elérhetőség: Raktáron

Tetszik az oldal?

Leírás és Paraméterek

Kreatív benchmarking - A leggyorsabb út az üzleti sikerhez

Crenchmarking™ olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés.

A Crenchmarking™ szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra.

A Crenchmarking™ szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek. 

"Az üzleti kihívások és a kihívásokra adott válaszok lehetnek különbözőek. Ami biztos, hogy kreativitás és innovatív megoldások nélkül nem érhetünk el átütő sikereket.
Károlyi László könyve a Crenchmarking révén egy merőben új vezetéselméleti eszközt vehetünk a kezünkbe, ami kulcsot adhat saját üzleti modellünk sikeres, kreatív és innovatív átalakításához, áttörő piaci megoldások kidolgozásához." Czakó Borbála az Ernst & Young volt vezérigazgatója

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!