Dan S. Kennedy: Azonnali vásárlásra ösztönző direkt marketing
Szerző: | Dan S. Kennedy |
Cikkszám: | 9789638938404 |
Elérhetőség: | Értesítést kérek, ha érkezik |
|
Leírás és Paraméterek
Ki akar vadkacsára ágyúval lőni?
-
Elégedett vagy a céged teljesítményével?
-
Elég hatékonynak érzed vállalatod marketing tevékenységét?
-
Egyáltalán van marketing tevékenységed?
Ha a fentiek közül bármelyik kérdésre nemmel válaszoltál, Te is a magyar kis- és középvállalkozók azon igen népes csoportjához tartozol, akik nem fedezték még fel, hogy a marketing nem egy pénznyelő gép és nem is a szükséges rossz, hanem az az eszköz, ami nélkül vállalatod sosem éri el a kemény munka megérdemelt gyümölcsét. Tudom, hogy szkeptikus vagy, de tedd most ezt egy percre félre!
A Direkt marketing, őszintén mellébeszélés nélkül a világ egyik legsikeresebb marketing gurujának, Dan Kennedy-nek a rövid, tömör, olvasmányosan szórakoztató könyve arról, hogyan használd a szegmensednek megfelelő marketing technikát a lehető legköltséghatékonyabban. Ha elolvasod a könyvet tudni fogod, hogy eddig hol rontottad el, s merre kell elindulnod egy pontosan mérhető, garantáltan közvetlen eladást generáló marketing irányába.
Önmagukért szóló hirdetések: viszlát! Bugyuta reklámok, ég veletek!
Direkt Marketing, mellébeszélés nélkül, meggyőző esettanulmányokkal, magyar piac specifikus kiegészítéssel. Valódi marketing nagyágyú, mely elfér a fiókodban.
"Ez a marketinges könyv olyan kisvállalkozóknak íródott, akik NEM azt olvassák ki e könyvbéli példákból, hogy mi miért NEM működhet idehaza, hanem arra keresik a választ, HOGYAN MŰKÖDHET az ő vállalkozásuk fejlesztése érdekében!" Pongor-Juhász Attila e könyv szaklektora, üzleti motivációs tréner előadó.